träffa den där goda galningen.


Nu ska jag träffa henne!!! Ska bli kul att se om vi lyckas hålla fokus på gymmet nu när vi inte setts på ett tag. Min kropp värker ju sönder så ska bli skönt att få den varm igen. Är dock lite rädd för Jullan är en pusher och är dessutom lite starkare än mig, älskar dock när hon tänjer mina gränser, hehe. 

Jobbet gick för övrigt bra idag. Merförsålde för cirka 1500kr, like a boss. Gäller att hålla fanan högt när jag lämnar där. Hatälskar också hur långsam jag är i jämförelse med de andra. Min stackars ställchef Karro tror jag blir uppriktigt förvånad över hur lång tid det tar för mig att packa upp en kartong hehe. Ups. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0