sju stycken grejer ni bara vill veta.

1. Glee är bra. Skrattar, dansar i soffan och lägger till nya låtar i spellistor. 

2. Använder inte mina angorasockar nu. Vi mailade våra leverantörer av angora idag och de kunde med ganska god säkerhet säga att vårt angora inte är från farmar som plockar pälsen på detta avskyvärda sätt. De skulle dock återkomma med exakta svar. Tillsvidare bär jag inte mina. 

3. Imorgon kommer pappa och hämtar grejer som ska hem till Karlstad. Har jag packat? Ja mina gummistövlar, en yogamatta och min tjockaste jacka. Kommer jag behöva gå upp tidigare och fixa detta? Ja. 

4. Åt sallad till middag idag. Vägde upp med nachochips efteråt. Händer mig jämt. 

5. Min instagramfeed och fejsbookfeed fylls nu med vänner/randoms girlz som sparar hår lite varstans. Vissa för att det är naturligt andra för att provocera. Jag har en liten minipäls på benen för att testa på, tänkte att ni ville veta. 

6. I helgen vill jag köpa ett doftljus för femhundra. Det kommer inte att gå. Vill ändå. Det doftar persimon och salvia, great va?!

7. Sov gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0