polseres vermelles.

Gick från jobbet idag, trött in i bara märgen av ingen anledning alls och bara irriterad och ledsen. Valde att gå till Slussen istället för att ta tunnelbanan och byta. Regnet liksom piskade i huvudet och jag tyckte synd om mig själv. Nästan stupade innanför dörren när mormor öppnade 45 minuter senare. Men sen vände det ju! Fick hemlagad mat, mina chips och massa bra snack. Mormor hade dessutom gjort så sjukt fint i köket vilket gjorde mig så himla glad. Hamnade sen i soffan där jag dykt rakt in i i min nya älsklingsserie (måste ha minst tre serier samtidigt). Serien heter det röda bandets sällskap och är en spansk serie om ett gäng sjuka barn och deras vardag på ett sjukhus i Barcelona (tror att det är i Barcelona åtminstone). ÄLSKAR DEN. Tror att det är en ungdomsserie men who cares. Finns i alla fall på svtplay så det är bara att klicka igång! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0