november.

Hörrni, vi har faktiskt klivit in i typ den värsta månaden på året: november. Tror inte denna november blir så hemsk längre faktiskt, men en vet ju aldrig vad som lurar bakom hörnet. Men det är bara att jobba så mycket en kan för nu tjänas julklappspengarna in, dessutom försöka umgås så sjukt mycket med sina vänner och träna sig pigg! Ska dessutom prova på att faktiskt spendera tid utomhus, händer ju i princip aldrig i denna huvudstad för mig. Tänkte visa er lite hur november såg ut för tre år sedan i alla fall. Den månaden var så sjukt mörk, pepp och lifechanging. 
 
 
Te hjälper ju. Med allt. allt. 
 
 
Åååh baltomössan. Får typ ångest när jag ser den här bilden. Så mycket pepp och nervositet samtidigt. Minns att jag frågade mamma varför inte hon sa att hon skulle sakna mig när jag var borta. Hon svarade bara "det kommer göra ont så det räcker utan att jag säger det till dig" oboy om hon fick rätt mvh grinolle.
 
 
Huden säckar ihop av kylan, kinderna blir rosiga, håret torrt och risigt. 
 
 
Glad ändå för det här är tiden då du kommer undan med att gå i underställ 24/7 och ha raggsockar. När när när kommer snön och kylan? Jag vet att det är dödsstraff på att önska snö i detta land men kan inte vänta typ. 
 
Händer något otroligt jävla tragiskt kan man ta med sin bästa vän till Arnön iförd baltomössa och halka runt på isen. IS! Kom igen november, du gör det nästan för lätt. 
 
 
Hålla in alla tårar som vill läcka ut. Snart december och då är det ju julmånad, du har varm choklad och julkalender. I mitt fall betydde det 2010 en ny familj, nytt boende och nytt jobb. Detta år en flytt 35 mil hemåt. November, du är klurig du. 
 
Godmorgon på er. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia L

November för tre år sedan var verkligen konstig, så full av känslor. Men det blev ju ganska fint trots allt ;) saknar dig!

Svar: Du har så rätt. Saknar dig nära mig! Hoppas vi kan ses massa mer sen.
Julia

2013-11-03 @ 09:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0