lockig brud en fredagkväll.

Tja coolerz. Tar en tidig kväll efter mördarpasset på jobbet (så jäkla kul, så jäkla speedad!), bacon&fetaostsallad och Idol med mormor. (Haha sitter i skrivande stund med mina lurar på öronen och lyssnar på grym musik men försöker samtidigt sänka ljudet via datorn ***braindead***). Såhär ser jag ut för tillfället när Ken Ring spelas och angorasockarna är pådragna + har nattlinne med naken brud på. 
 
 
 
 
 
1. Tung låt shufflas fram och jag är svår. 2. Snäll och vän. 3. "nu måste vi dra lalalalalalaaaaaa" med Ken Ring asså. 4. Upptäckte på bilden innan att mina armar var mindre än en syrsas, försöker spänna. Skillnad? 
 

Kommentarer
Postat av: liborius

fint:)

2013-11-02 @ 12:54:08
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0