fredag på köttbaren.


Sicken kväll alltså! Mötte upp Fred och Daniel vid Köttbaren vid sex och det var redan då fullt med AW-sugna människor. Vi beställde in varsin brooklyn lager och hittade tre pallar vid charken och diskuterade lägenhetsköp och min flytt till Karlstad. Efter cirka fyrtio minuter placerades vi vid ett långbord och Julie slöt upp efter en öl med sina kollegor!

Jag åt en pulled beef Burger som var något stark för mig men som vägdes upp med lösgodis och chokladkaka med hallonsås till efterrätt, så värt!


Tyckte att stället var så himla mysigt, vill absolut gå dit igen. Efteråt följde Danny mig hem eftersom det härjar galna människor på Lidingö nu i dagarna. Lyxigt att vara hemma vid tio och få försöka bli av med ruset med hjälp av serier. Min stackars kropp klarar inte mycket alkohol en dag som denna. Men åh så mysigt jag startat denna helg! Imorgon är det dock jobb igen halv två. Bara att köra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0