en morgon med regn.


Vaknar av solljuset från min lampa och det första jag hör är regn som slår mot fönstret. Way to go att tacka ja till jobb i detta rusk.... Men vet ni? Jag tycker nog att det är lite mysigt. Vara ute, på med fjorton lager kläder, andas frisk luft och frys lite. Sen, in i värmen med barnen. Leka inne och följa regndropparna på fönsterrutorna. Kanske se lite på Bamse. 

Jag försöker jobba så mycket jag bara kan nu, vet inte hur mycket/lite det blir i december. Är dock ledig imorgon, då ska jag sova. Ikväll kommer daddy DJ och vi ska träna på Sats ihop!!! Kommer bli grymt jobbigt men kul. Skönt också att slippa vara ensam, sov så himla skönt inatt med Dannes snarkningar ett rum bort. 

Ha en grejt dag nu och var snälla mot er själva. 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Vilken fin bild!

2013-11-12 @ 10:12:51
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Liborius

regnat hela dagen här också..:/

Svar: Så himla tråkigt :) Mindre tråkigt är att jag nu klickade in på din blogg och tycker jättemycket om den!!!!
Julia

2013-11-12 @ 20:32:13
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0