dricker julmust och lånar jeanskjol.


Har vaknat upp på Telefonplan idag. Käkat frukost, duschat länge och lånat Julias fina kläder. Känner mig trött i huvudet, hade feber igårkväll men är i alla fall redo för jobb idag. Var ju tre dagar sen jag var där nu herregud. 


Försöker också dricka så mycket julmust jag bara kan. Blir irriterad på hur gott det är och hur svårt jag har att låta bli. Läsk är ju erkänningsvis typ det sämsta en kan dricka pga av socker och kalorier. Men tänker att i november är alla medel tillåtna för att inte gå in i någon slags depression. Punkt. 

Kommentarer
Postat av: E

Och jag är säker på att just julmust är en specialläsk som inte innehåller något riktigt socker, typ låtsasläsk, så det är mer okej... (Motiverar de egna många litrarna som runnit igenom systemet). Måste ju vara bättre än cola åtminstone!

2013-11-15 @ 07:45:12
URL: http://nobodyputsmybabyinacorner.blogg.se
Postat av: E

Och jag är säker på att just julmust är en specialläsk som inte innehåller något riktigt socker, typ låtsasläsk, så det är mer okej... (Motiverar de egna många litrarna som runnit igenom systemet). Måste ju vara bättre än cola åtminstone!

2013-11-15 @ 07:45:12
URL: http://nobodyputsmybabyinacorner.blogg.se
Postat av: EMMAWHO

Åhhhhh, jag älskar julmust! Inte druckit någon än... Får nästan ont i hjärtat över hur mycket jag vill ha ett glas, haha!

Svar: Kan vara det bästa som finns!
Julia

2013-11-16 @ 19:25:29
URL: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0