allmänt vetande.

Tja gänget! Sitter i detta nu och sippar på en kopp grönt te och firar min lediga (arbetslösa?) dag. Har skrivit fyra listor med allt som ska göras idag men ändå så sitter jag som en liten hösäck i soffan.... I magen ligger i alla fall två äggmackor som var så extremt goda. Receptet är: ta två falurågrut, bre på smör, ha på lite sallad, toppa med skivor och kallt kokt ägg. ALLTSÅ, godheten i det enkla. Idag är det ju fredag viket alltid nästan är bra, denna fredag kommer också M hit vilket ju equals superpepp! Sitter dock i valet och kvalet med om jag ska ta en runda ner till Sats och bara köra en liten stund. Har ju fortfarande urinvägsinfektion vilket gör mig lite förkyld men ändå liksom? Alternativ solpromenad är ju eliminerat pga av störig man.
 
Dannyboy sov här inatt och en rolig grej jag alltid poängterar är att han kommer hit i jeans, fin tröja, fixat hår osv för det liksom är hans stil. Han möts dock alltid av cirka detta...
 
 
Frågan är: överanvänder jag mjukis? Är jag precis en sån person som direkt jag kommer innanför dörren glider i ett par stora brallor, en oversize tröja och slänger upp håret i en boll? Som dödar all mystik? Svar ja.
 
PS. Såhär såg det ut för tre år sen när jag åt äggmacka. Tänkte ni ville veta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0