5 andra bra grejer nu:

 
julen 2009 bodde vi i en lyxstuga i Trysil som vi kommit över billigt av ren tur. På julafton valde jag detta som outfit. Tror jag hade det tills cirka efter detta foto var taget och sen åkte långkalsongerna på igen.
 
1. Vänner. Alltså det mest cheesy som finns men alltså att umgås med vänner kan vara det roligaste/bästaste/skönaste som finns. Så jäkla annorlunda (eller kanske inte extremt utsvävande men ändå lite) gentemot att umgås med sin pojkvän eller familj. Inte för att det hamnar långt ner på listan eller så, ibland är det bara lite kul med ombyte. Helt enkelt andra människors perspektiv (oh lord). Ta till exempel Daniel, den människan räddar mitt liv dessa dagar. Hänger med mig, äter pepparkakor, sover här när Lidingömannen går lös och snarkar så högt att jag börjar fnissa precis när jag ska somna. Och Julia ska vi ju inte ens gå in på, den människan är ju bara för ljuvlig. Ska bli så himla kul att umgås ännu mer med Helenis, Julia och Maria nu när jag kommer till Karlstad också!!.
 
2. Hans andedräkt. Det är sant, Mikeys andedräkt får mig ur spel. Blir så oerhört knäsvag vid denna vindpust mot mitt ansikte. OBS förespråkar inte snus även om jag vant mig!!!!
 
3. December. Snart här! Julkalender, julpynt, julskinka, lussebullar, varm choklad och SNÖ. När var hur tänker den komma? Letar frenetiskt efter minsta minusgrad men ska väl egentligen vara tacksam då innehållet i min garderob av varma skor befinner sig på noll procent.
 
4. Lön. På måndag är du här älskade vän. Jag stannar dessutom i Stockholm för att jobba söndag och tjäna in ännu mer som jag kan casha in på juldagen. Desperat huh? Tänk då på min ekande tomma kalender i december...
 
5. Önskelista. Ska komponera ihop en. Vill även ha från andra. Hoppas Julia köper en iPhone 5s till mig.

Kommentarer
Postat av: G I N A ~

Låter sjukt bra! :) Jag älskar också min pojkväns andedräkt.. fast de ska vara mer när han andas ut med näsan. Känns som om jag svävar på moln då. haha ;)
Snygga kläder btw!

Svar: Du har helt rätt, fast utandning genom munnen funkar även det ;) tack!
Julia

2013-11-22 @ 00:51:34
URL: http://kissen.se
Postat av: Julia L

Du är ljuvlig och jag längtar alldeles galet mycket efter att kunna träffa dig oftare.

2013-11-22 @ 08:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0