3x jag.

 
 
 
1. Tänkte att ni saknat mitt fejs? Där är jag i alla fall, bitandes i läppen bärandes bästa varma tröjan från Monki som mamma gett mig. Funkar bäst nu när det inte är minus 15 och jag bara använder ärvd skaljacka plus jeansväst.
 
2. Mörkgrönt nagellack, sjukt fint tycker jag. Tyvärr är naglarna dock korta och nedbitna efter rysaren Sverige-Portugal.
 
3. Detta var innan min spanska ungdomsserie gick igång på SVT2 vid 18.10, nu ser jag ungefär ut som motsatsen (visserligen fortfarande osminkad och intelligensliknande) i och med gråtfest i detta avsnitt. Så.jävla.sorgligt. Usch. 

Kommentarer
Postat av: Julia L

Finaste tjejen!!

2013-11-24 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0