träningsdag med familjen.

Idag tog Max med mig till kroppkärrssjön där vi spände på oss våra inlines för en tur i solen. 1,2 mil gjorde vi på världens finaste tur. Massa syskonsnack, mjölksyra och så helt underbart väder. På en jobbig raksträcka skulle Max dock dra mig med stavarna vilket resulterade i att han ramlade och slog upp sig... Men det var nedför en bit hemåt och vi hade skitkul!
Väl hemma bytte jag bara tröja och drog sen in i vårkvällen till Sats med mamma och pappa. Vi gick på ett kettlebellpass som var asroligt och tungt. Inte alls svårt tekniskt som jag trodde utan relativt enkelt och mångsidigt. Mysigt att vara där med mamma och pappa också.
Avslutar kvällen med tacos, träningsvärk och Big Bang theory. Snart slut på karlstad för denna gång, sorgligt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0