sömnlöshet.

Kan inte sova. För första gången för att det är varmt kanske. Lite bitterljuv känsla på något vis. Benen värker, men det ska de. Fattar inte att jag imorgon varit här fem dagar, hur fort gick inte det? Finns massa saker jag hade velat hinna med, människor att träffa och ställen att åka till. Känns som det viktigaste hunnits med dock. Familjen. Denna underbara skara människor som i sommar joinas av en fransk bulldog som heter Frasse som de ska passa. Pax för att åka hem då!
Men lite längtar jag efter sommar i Stockholm också. Älskade söder, vackra Djurgården och roliga Midsommarkransen - tröttnar bara inte. Och nu ska Lidingö få visa sin sommarskrud också. Det pirrade nästan i mig idag, så varmt som det var. Gled runt i bara tröja och frös inte alls. Solglasögon på näsan och solkräm på kindben. Hade liksom tappat hoppet för vår och fick tillbaka en släng av sommar. Ljuvligt.
Nu ska jag försöka somna. I morgon får jag kyssa honom.

Sommar i Karlstad förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0