just get up and get through the pain with a smile.

Aj aj aj. Jag ligger fortfarande kvar i sängen, behövde veeeerkligen sova ut. Nu vore det dock bra om jag pallrade mig upp, åt lite frukost och åkte hem och började packa och tvätta inför cadaques!! Känner dock att både rygg, armar, ben och mage kommer vara totalt oanvändbara idag, så mycket som de värker! Har alltså ännu inte rest mig upp så antar att jag inte ens känt en tredjedel av hela träningsvärken, omg.
Vägde mig igår och insåg att jag nu är två kilo ifrån hur mycket jag vägde när jag åkte upp till stöten. Åtta kilo ner från förra sommaren. Känner att det kanske räcker nu, jag är stark! Ska även dricka hundra liter sangria och äta chips varje dag i Spanien. Like a boss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0