att resa med mami.

Bokade precis flygbiljetter till mamma och mig, till Spanien bär det av om två veckor. Absolut värt att jobba lite för. Tänker mig att vi ska kombinera en dag med storstadspuls i Barcelona och sen åka till fiskebyn Cadaques där vi ska bo i fyra nätter. Cykla på morgnarna, ligga vid poolen på eftermiddagen och dricka för många drinkar på kvällstimmarna. Har haft ett sånt enormt sug efter att åka utomlands och nu passade det så himla bra den där veckan. Suger till i plånboken men kanske just därför jag kände på mig att två veckor på dagis behövdes? Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen, finns inget som mina två täcken plus en filt med fågelsång utanför fönstret. 05.15 ringer klockan i morgon, skönt att sluta tidigt i alla fall. Ska se om någon vill ta med mig på ett glas vin innan jag ska hem och däcka. Städning, vilning och träning står i fokus denna helg. Hoppar Örebro fast jag saknar Patric och tänker att vi ses ju när han kommer till Sthlm på torsdag. Lustigt det där hur man skapar ett eget liv och blir två individer, kanske både nyttigt och läskigt.
Peace människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0