When I wake up in the morning, feel the sun shine in my eyes.

Är i Karlstad och njuuuuter! När pappa och jag anlände i går hade mamma fixat räk- och mangosallad som vi slängde oss över med vin till. Intog sen soffläge och bara myste tills Helena kom och vi förflyttade oss till min säng. Bara låg där och diskuterade allt om livet. Om vår uppfattning om "twenty-something" och hur det egentligen är. Hon är så fin och jag är så glad att jag har henne!

Idag väckte mamma mig vid niosnåret och berättade att vi skulle befinna oss på spinning om en timme. Med dödsångest (i princip) pallrade jag mig upp, åt lite fil och drog sen över mjukis över träningskläserna och gick in till sats. Cycling Pulse i 45 minuter var genomförbart faktiskt och ganska kul! När sista toppen var nådd kände jag dock att jag nästan hade mer att ge. Har dock fått betala för det med enorm trötthet resten av dagen.

Eftermiddagen spenderades på älskade Arnön i sin finaste vinterskrud. Jag lånade pappas fasters gamla turskidor och sen tog vi oss över isen mot tallskär i den gassande solen. Bortskämd är vad man blir. Helt jäkla underbart! Saknade dock min lillebror. Trötta planterade vi oss sedan i varsin fåtölj, grillade banan med choklad i inomhus och tittade på film medan det mörknade utomhus. När filmen var slut och det var dags att bege sig hemåt gick vi alla tre ner till vattnet för att titta på stjärnorna som lyste så himla klart.

Livskvalité.


Kommentarer
Postat av: Julia L

Det låter underbart. Ser underbart ut. Du är underbar. Och jag saknar dig!

2013-03-19 @ 09:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0