Visst du kan rycka på axlarna och spela ball, fast trots du lyckas vet jag i alla fall.

Spenderat eftermiddagen med min älskade Patric på söder, precis som för ganska exakt två år sen. Käkade/fikade på Gildas och pussades cirka hundra gånger innan vi sa hejdå (gjorde faktiskt ont, inte pussarna då men hejdået). Igår kom han äntligen hem från Örebro (JAAAAAAAAA!), imorgon åker han till havs för att jobba (NEEEEEEEJ). Kan nästan tro killen undviker mig...

Nu ska jag i alla fall hem för morbror har landat på Lidingö!!!!!!! Bäst bäst bäst. Ska även packa så pappa kan ta allt i morgon när han åker på morgonen, eftersom vi rullar mot karlstad på eftermiddagen. Packar jag och grejar i ordning kanske chansen finns att jag sover i Huddinge.. En sista natt med baby vore ju värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0