stughäng.

Igår hade vi världens baby på besök. En liten men bestämd grabb som charmade mig till tusen! Älskar också hans korkade min som bara säger "vem fan är du" varje gång man tittar på honom trots typ tio spenderade timmar ihop. Han var med oss på Arnön till sjusnåret igår i alla fall, gossin.

Efteråt sprang mamma och jag och sen tog jag årets första dopp! Iskallt men värt. Som alltid på försommaren. Helvete vad fint allt är där ute nu förresten. Så. Himla. Grönt. Och blommor och båtarna i bägge två och massa fina detaljer överallt. Älskar det där stället. Avslutade i alla fall gårdagen med att grilla en hel laxsida och äta med zucchinisallad. Kanske även en grillad chokladkaka slank ner innan jag sjönk ner i soffan och kollade film till tolvsnåret. Mysdeluxe. Ångesten för att gå tillbaka till jobbet (hur kul det än må vara) gör sig påmind härliga dagar som denna. Ledig ledig ledig är ordet i mitt huvud. Men nu väntar tre dagar denna vecka med ganska många timmar, sen midsommar (ledigt!!). Veckan efter det drar fyra veckor av extrema (haha nej men det känns så) pass igång och jag hoppas på mysiga kvällar på balkongen och sköna frukostar innan jobbet. Blir nog fint! Njuter som det är just nu verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0