studenttorsdag i karlstad!

I torsdags vaknade jag upp till ösregn. Det verkligen hällde ner från himlen. Stackars stackars studenter liksom! Och mig som hade ärenden i stan... Klädde i alla fall på mig jeansshorts, tights, Max regnjacka och mammas gummistövlar och cyklade in till stan. Senare tog Max och jag bilen och åkte iväg på första utspringet för dagen på Kasernhöjden. Vår fina barndomskompis Jens sprang ut och var supertjusig! Tog inget kort på grund av översvämning...

På eftermiddagen åkte mami och jag två studentmottagningar hos mysiga människor och skålade i champagne, träffade gamla kompisar och åt god jävla mat! Den senare cyklade jag hem ifrån vid halv nio för då kom Julie, Fredrik och Linn till mig. Det var jättekul med massa snack, rosapanterndrink och häng. Julie och jag avslutade kvällen (efter 25 minuter på Koriander) med en pommestallrik på Sibylla! Och just det, Fred hade äntligen frågat sin bästis om han ville vara best man på bröllopet och han hade sagt ja så det var väldigt fint också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0