reashopping, vinmys och bakiskebab.

Fredag! Jag var grymt bakis men drog mig upp vid 10 och befann mig på stan vid 12 för lunch med mamma. Blev bakiskebab, hehe... Sen blev det reashopping för mina stackars slantar. Nya träningskläder, vilket var välbehövligt, ett påslakanset och bodyshop-prylar! Värt.

Mötte upp min fina Julia som var hemma från Göteborg!!! Vi fikade en stund och åkte sen hem för att göra oss lite i ordning. På kvällen åkte jag och mamma hem till Julia och hennes föräldrar och drack vin och myste på deras veranda. Helt klart världsklass! Senare åkte jag och min pingla in till stan, tog en cider på Ankan med Joannna och drog sen till Koriander. Dansade, träffade massa bra folk och drack Sol. Sen åkte vi trötta hem och jag slocknade först efter att ha snackat med Max och hans kompis i en halvtimme. Bra dag också! Har varit en partyvecka indeed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0