pleasepleaseplease.

Tycker så jävla synd om mig själv idag. Vaknade klockan sex av att någon höll på att slita ut min livmoder, eller nej just det, bara mensvärk. Men den värsta sen kanske tonåren. Gick upp, värmde värmekudde och tog en stark värktablett. Åt två jordgubbar. Den osynliga personen fortsatte slita och jag satte mig på mitt kalla badrumsgolv på grund av illamåendet. När jag nästan somnat där kröp jag ner i sängen igen.

Vaknar några timmar senare. Mamma är ju här nu, plus morbror, så det är skönt. Vi skulle pumpa min cykel, den hade punktering. Busstrejken var avblåst överallt men bara på Lidingö hade inte de vanliga bussarna kommit igång.

Har försökt skärpa mig flera gånger. Mamma hade bakat bröd och vi gjorde smoothie på färska jordgubbar, himmelskt gott om man inte är illamående.

Nu är det jobb igen. Hade jättekul igår men denna värk är inte från denna värd. Please give me a break! Känner mig i alla fall nöjd med dagens klädval, delfintröja, bästa brallorna och sköna skor. Nu.jävlar.ska.dagen.vända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0