midsommar!

Har badat så mycket de senaste dagarna att det knappt finns. Slängt mig i vågor med lillebror, dykt från vindsurfingbrädan med pappa och nattbadat innan jag krupit ner i båten med Patric och sovit. Nu är jag inne i stan i Karlstad och ska åka ner till rean en snabbis innan jag lägger mig vid sandgrund och lyssnar på sommar i P1. Livet levererar så jävla mycket. Ledighet är det bästaste bästa! Flyga drake med två fleecetröjor på, äta jordgubbstårta till frukost och komma tvåa på rundpingis. Ja ja ja!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt värre!

2013-06-24 @ 22:09:28
URL: http://slitet.blogg.se
Postat av: Julia L

Det ser ju hur mysigt som helst ut! Jag vill vara med dig i Karlstad jättesnart igen!

2013-06-24 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0