lyxkväll.

Mötte upp pärlan i mitt liv för boxning på telefonplan ikväll. Passet var svårare men roligare än det förra. Kanske pågrund av att vi nu har en aning om vad vi pysslar med! Idag fick vi även hålla på med lite brottning. Efter 55 minuter stapplade vi i alla fall ut och drack två flaskor vatten typ. Sen skjutsade Julia mig hem mig till dem på sin pakethållare. Kändes extremt somrigt och härligt! Var där en stund innan jag tog mig tillbaka till Lidingö där min boyfriend väntade. Vi åt smoothie och plöjde ett avsnitt glee tillsammans. Nu ligger vi i sängen och ska somna bredvid varandra. Imorgon är det förberedning deluxe för minis student, ska bli kul. Sov gott människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0