hej där i spegeln.

Idag har jag träffat underbara Ramones och hängt med henne på stan. Lunch på waynes intogs med massa catch-up och mys! Efteråt köpte pinglan två par skor och vi provade massa kläder på Zara. Jag höll hårt i min plånbok men föll för ett packe doftljus från Åhléns. Tänk så det kan bli.

Väl hemma softade jag i soffan innan jag svirade om och gick till gymmet. Känns för jävligt att det är stängt över sommaren PLUS att banan är avstängd, ovärt. Renoveringar asså. Körde i alla fall Sh'baam. Tyckte att det var tråkigt och svårt typ trots enkla steg. Stannade kvar efteråt och pumpade magen och ryggen lite. Kändes bättre. Nu vill jag att någon lagar middag åt mig tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0