fast vi vet att hela stan är stängd går vi inte hem.

Sitter på Älvsjö station och väntar på pendeltåget mot Huddinge. Har en lånad tjocktröja på men fryser lite ändå för nu drar regnet och kylan in. Njuter ändå. Oskar Linnros nya album har äntligen hittat en punkt i min kropp där den fastnat och gjort så jag börjar gilla det. Sitter och smådansar på en bänk och nynnar med fast jag inte kan texten. Tre timmar på jobbet idag, hoppas på en del att göra, snabba timmar. Efteråt ska jag möta upp Leon och så ska vi dra hem till älskade Lidingö. Kul med lite sällskap i lägenheten! Tänkte om jag skulle våga mig på en löptur ikväll också kanske, får se om det åskar eller ej. Längesen jag hoppade i träningskläserna nu. Nu kommer tåget och jag rullar mot jobbet. Lever livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0