rätt gött med vänner.

Igår drog jag, Ramona, Anna och Jowan hem till Sarrebarre ute i Spånga för lite plugghäng. Det gick faktiskt helt okej och allt började klarna inför den kommande tentan och en stor kebab med pommes senare kändes det näst in till bra. Jag kollade SL vid nio-snåret och pallade bara inte åka en hel timme utan fick snällt stanna kvar på sleepover. Somnade efter ungefär två timmars tjejsnack (helt utan tentamening) bredvid Ramona i en rosa MTV-tröja och kände mig jävligt nöjd trots stundade fem timmars sömn bara. Vaknade av en jävla blixt eftersom Mona-Lisa hjälpt mig ställa in ledljus när något händer på telefonen. Stängde snällt av det sen för att slippa få epilepsi.. Sarre kom nerdansandes i någon pyjamas och fixade sen havregrynsgröt. Väl på tuben blev det the weeknd i lurarna och så läste vi alla igenom anteckningar.
Tentan gick åt helvete.
Men jag hade kul innan i alla fall och nu ska jag sova och titta på grey's innan jag tar tag i livet igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0