ledigheten som går över till rastlöshet.

Det är jullov men idag öppnade jag anteckningsblocket igen, eftersom jag kammade hem ett D på senaste tentan. Men äsch jag har nog smält det nu, jag är ju ändå godkänd! Dagarna flyter så snabbt/långsamt nu när jag är ledig. Jag vaknar och sen på något sätt är det redan sent och mörkt ut. Kan kanske ha att göra med att kroppen sover ikapp alla missade timmar och ser till att jag inte vaknar innan tio..
Det mest intressanta som hände idag var mina nya sköna strumpor och att solen sken! Skönt. Åh, skulle jobbat imorgon men bytte bort passet för att jag skulle till Karlstad. Och nu ska vi inte ens åka, boring. Men imorgon kommer morbror hem mitt i natten, kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0