mitt 2013: januari

Si, nu börjar den. Årssummeringen, roligaste någonsin!
 
 
Den första januari vaknade jag upp piggast av alla efter mitt roligaste nyårsfirande någonsin hos Julie och Fred. Tillsammans med dem och Patric låg vi jag på deras dubbelluftmadrass och spelade mobilspel för att fira in det nya året. Kvällen spenderades senare med tre filmer och obligatoriska pizzan i Nacka.
 
 
 
Det var inte så lätt med den där jävla distansen och att flytta till en ö och en helt ny lägenhet.
 
 
Jag sa hedå till Finntorp i min mest festliga vinteroutfit kanske. Längtar tills jag kan börja använda den där jackan igen!!!
 
 
 
Jag pluggade ju fortfarade i januari, sov över hos Sarvin inför en mördartenta och bara hade det jävligt kul när vi inte frös ihjäl på psykologiska instutionen. Lånade även hennes tröja inför firande av Julis födelsedag som bestod av tapasmiddag och att beställa in en hel cavaflaska på Candic Malmen.
 
 
Drömde om denna tatuering.
 
Januari var ganska omvälvande. Det var svårt att längta så mycket, svårt att bestämma vad jag skulle göra när psykologin tog slut och sen väldigt lättande när dagis erbjöd halvtidsvikariat. Jag fick för mig att mitt 2012 var så fantastiskt och att 2013 inte skulle peaka överhuvudtaget. Slutade även med att tillsätta hormoner till kroppen, friheten i det alltså. Det som räddade upp januari var nog ändå bästa morbror och att lyssna sönder Bruno Mars nya platta. Mycket snö i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0