men hej hallå.

Heeeeeeeeeeej, ni kanske undrar var jag hållt hus? Ska stilla er undran genom att berätta lite vad som hänt sen sist tänkte jag.
 
1. Har varit på hundpromenader med två av världens sötaste hundar, alltså mormors. Har även hängt med henne, mormor då, shoppat julisar, ätit bullar och sånt härligt.
 
2. Varit i Deje och hängt med Mikeys familj, vilket inkluderade massa god mat, julklappsspelet (kul!), bli väckt innan åtta av en tvååring som tänder lampan i taket, klä en julgran, se bilder på min kille som baby osv. Rätt jäkla grejt. Häftigt grej att ha sovit bredvid honom i sängen han sovit i så så många gånger när han var yngre också.
 
3. Spelat biljard med Max, Michael, Jens, Maria, Alex och Filip! Si, vi drog ett stort gäng till tables, hade 14 framför oss i kön, drack öl och jag och Michael förlorade mot Maria och Filip och kommer nu tvingas bjuda på en trerätters, omg... SÅ sjukt kul även att typ första gången i livet gå ut med min bror.
 
4. Fått ett jobb. Eller ja, ska ju jobba åtta (!!) timmar idag på Twillan, där jag snällt nog fått lite timmar men ska även provjobba som personlig assistent på torsdag! Det känns rejält pirrigt men ändå kul. Hoppas att vi liksom trivs med varandra.
 
5. Haft julklappspanik. När ska jag hinna köpa dessa? Vad ska jag köpa? Får de plats i bilen?
 
6. Sett dokumentären The crash reel som handlar om snowboardåkaren Kevin Pearce som var världens OS-hopp men sen på en träning med några kompisar så ramlar han illa och får en hjärnskada. Dokumentären handlar om hans väg tillbaka, hur fin hans familj och vänner är, hur svårt det är att älska något så jäkla in i helvete mycket och inte kunna hålla på med det. Är helt tagen fortfarande, gillade den så så mycket.
 
7. Haft väderångest. Seriöst december, snö kanske? Vill pumpa puder i jul. Vill att solen ska ge oss åtminstone liiite ljus så att tröttheten inte går ut i mina leder och förlamar mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0