en liten annons.

 
Hej jag heter Julia, är 22 år ung och bor i Karlstad. Gillar att dansa, äta mjölkchoklad, åka skidor och titta på serier.
 
 
Jag har varit i England, Danmark, Finland, Schweiz, Spanien, Grekland, Malaysia, Thailand, Singapore, Marocko, Frankrike, Norge plus kissat i Belgien och varit på flygplatsen i Hong Kong. Tänker mig att möjligtvis ligger Tyskland på do to listan plus att åka tillbaka till Thailand och ligga på vita stränder och dricka drinkar.
 
 
Jag är bra på att kyssas, göra frukost, gosa med barn och hundvalpar, merförsälja i butik, dricka öl utan att få ont i magen, säga nej när det behövs, köpa snygga nattlinnen, blogga, träffa nya människor och hitta på smeknamn.
 
Skriv ett kärleksmail till mig på [email protected] eller anställ mig som något jävligt kul och bra! Det var allt för nu, puss och kram.
 
ps. vilken av dessa tre bilder är jag mest till min fördel på? ***cv-bild*** (pappa du behöver inte oroa dig jag har ett alternativt CV än detta också).

Kommentarer
Postat av: pelon

Bra på att mersälja alltså, då tycker jag du kan komma och jobba hos mig! Låter som en härlig brud!

Svar: Hihi :*
Julia

2013-12-05 @ 23:18:47
Postat av: Julia L

Men finaste bruden! hade jag haft något att erbjuda hade jag anställt dig direkt <3

2013-12-08 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0