tågbloggning.

Vaknar till på tåget, var allt bara en dröm? Nej. Utanför fönstret har mina tallar och granar bytts ut mot unga björkar och några höghus. Mina hörlurar har återigen fått mina öron att ömma men jag vägrar ta av mig dem. Snart Stockholm central. Stockholm. Det är ändå hemma ju, eller? Åker i alla fall direkt till jobbet, ska bli lite skönt med fem timmar i butiken och min bästa chef. Kanske kan hon bena ut mitt liv? Senare ikväll drar jag hem till Lidingö där familjen plus bästa Claes väntar! Nej, jag får inte nog av dem. Vi ska käka gott och hänga och de stannar hela helgen. På söndag fyller ju någon år. Hur jag nu kan göra det när livet snurrar runt som värsta virvelvinden. Jag är i alla fall sjukt tacksam för att ha varit hemma. Hängt med Max, Helena, Veronica, Maria, Lizz och några fler fina. Gosat med en valp, flugit drake i pappas tjocktröja, målat en vägg, ätit sushi, tagit sovmorgon, varit uppe till halv fem på morgonen, hoppat studsmatta, varit på Sats och sånt. Energin är ändå laddad med lite mer och så länge tankarna snart reder ut sig så kommer det börja kännas bra igen tror jag. Söndag är min deadline inför att bestämma vad jag ska göra och vart i höst. Det ni.
Ha nu en fin dag, det är trots allt fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0