ett kuddrum av vänner.

Träningsvärken idag är inte att skoja med. Fick praktiskt taget rulla ur sängen, knäböja och sen frusta som en häst för att ta mig upp i stående position. Igår gick jag på ABSolution för första gången. Två övningar per block, 40 sekunders köttande och 20 sekunders vila. Jääääklar vad magen skakade vid de sista övningarna (som jag egentligen inte orkade, föll ihop minst tio gånger medan genomsnittlig tant bredvid mig la på lite svårighetsgrad istället). Jag känner mig nöjd i alla fall, hade ju rott lite innan och avslutade med uppförsbacke på bandet som en bitchslap för låren. Dessa endorfiner alltså, precis vad jag behöver just nu.

Ikväll blir det dock vila! Ska hem till Ramones efter jobbet och tänker mig att vi sänker en vinare ackompanjerat av massa snack och minnen av en viss Sergei. Håller mig sysselsatt med fina vänner och sånt just nu. Var ju på frozen-yoghurt-dejt i Humlegården med sara här och dagen och imorgon är det lägenhetsvisning och träning med jullan. Så skönt.

OBS OBS extra! Veronica Maggios nya låt, Sergels torg, lyssna! Visste att jag skulle älska den innan den ens satte igång. Är ju troget fan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Lägenhetsvisning? Ursäkta, nu hänger jag inte med? 😳

2013-08-21 @ 13:24:21
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0