en mysig kväll.

Precis vid stängning kom Julia förbi igår och provade bh:ar i minst en timme. Vi hittade massor, vilket var kul! Sen drog vi hem till Fred och lagade käk (okej inte jag). Sen kom Emmy, Julie och Freds söta granne över med en varmokall och anslöt. Även Sarah kom dit och fick ett vinglas. Vi satt och snackade katter, Rihanna och skrattade hur mycket som helst. Vid niosnåret drog jag, Sara och Juls in till tunnelbanan. Åkte till Birger Jarlsgatan och plingade på hos Jonas! Han är, som ni kanske vet, min 27åriga halvmorbror. Han hade i alla fall haft middag med fyra helsköna killar och vi anslöt men en flarra vin. Slutade med att jag och en kille som heter Claes kaklade om köket medan jag drack energidryck med blåbärssmak. När vi skulle försöka gå ut sen var vi för små och fick inte komma in så jag och Julie åkte hem och Sarah fortsatte natten. Himla fin kväll i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0