i hubbabubba-byxor.

Idag pallrade Patz och jag oss upp vid nio. Han har fått ett tredagarsjobb av sin mamma som han skulle sätta igång med och jag skulle surprisingly plugga lite. Det är inte alltid lätt med ett skrivbord ska ni veta, jag fick soffan idag och gjorde kanske hundra saker istället för att plugga. Men sen åkte jag till skolan och åt lunch med Sanna och Andreas, det var superkul! Vi skrattade åt Andreas sjukhusvistelser och Sannas äggätande (jag slapp undan allmän utskämning alltså). Sen gick jag till min institution och gjorde ett minnestest som gick helt okej :) stannade kvar och pluggade någon timme och nu är jag påväg till Swedbank och sen hem! Hoppas ni också har en bra dag fina!
(den där grejen är inte så god..)


Kommentarer
Postat av: Sophia

älskade avslutningen om att den där grejen inte är så god. jag log.

2012-09-24 @ 21:47:33
URL: http://enmansteater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0