det fanns en kärlek att bara hämta hem.

den här veckan har varit en sådan telefonvecka fylld med kompisar. Jag är ju erkänt dålig på att höra av mig till människor jag bryr mig om men blir ändå så innerligt glada när de hör av sig till mig.

Pratade till exempel med Filip igår, fina flippen från Stöten. Om hur han ropade på sig själv på komradion eller hur kronliften spårade ur fem över halv nio. Hur livet är nu, hans sambos katt som är snäll och björkarnas stad.

Sen ringde jag Fredrik idag. Underbara Fredrik jag hängde med jämt en sommar och betade av grey's-avsnitt i rasande fart. Vi åt fil och müsli och han hade te hemma åt mig. Idag ringde jag och frågade vad han tyckte om att Linköping i vår är med på min karta.

Och mitt entourage (haha) i skolan är ju fetbra också. Girlpower tjejer med så mycket kunskap att jag fnissar sönder åt deras smarta formuleringar. Gött med vänner ja tack!

Nu: fortsatt mimande och sittdansade på bussen till svensk hiphop-listan av patzi. Sen av i Sickla Bro och hänga med Zinnibinni. Hej fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0