virtuellt försök till pepp.

En morgon vaknade jag av klockan, det var mörkt ute och jag fick precis samma "andan-i-halsen-känsla" som förra hösten. Hittade tillbaka så fort jag klev utanför dörren, men hösten gör inte bra saker med oss alltså. 
Måste peppa igång lite självförtroende, inse att hela världen verkligen inte hänger på det här. Att vad jag än söker nu inte behöver bestämma resten av mitt liv. Men har svårigheter med att tro på det där, valen jag gör nu som tjugoettåring kommer ju ha jättestor påverkar vad som händer i vår/höst/2013. Pjuh balansgång. 
Känner ungefär megamycket såhär.
och grymt mycket såhär. I helgen ska jag ha minst en dag av bara skog, vatten och eld-i-vedspisen. Försöka att förbereda mig inför nästa vecka som kommer bli fylld av rapportskrivande. Duktiga-flickan-komplex hejhej! Nu: kapitlet om hjärnan och "plasticity" som jag måste googla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0