svtplays hängivnaste fan.

Idag har jag silverkjol och har haft mattelektion. Flashback, hejtjena gymnasiet! Men mattelektionen gick helt okej, statistiken är inte så läskig som den verkar kanske? Min grupp har åkt hem nu för att skriva vidare på grupparbetet men jag satt kvar och har nu kommit en bit faktiskt, skönt med lite pluggdisciplin. 
Igår såg jag i alla fall Torka aldrig tårar utan handskar, del två. FY FAN. Det är så bra och idag har jag känt mig halv och ledsen. Som ett jävla mol i magen och hemskhet och äckel och sån jävla ömkan. Och någon konstig sorts "jag-vill-bli-bög-känsla" som är väl så konstig men härlig. Men alltså, se, se, se, se! Skådespelarinsatserna är så grymma, när senaste lämnades jag så här av en svenk tv-serie? Let me guess, never. Det gör ingenting att de är vrålsnygga allihop också vilket gör att hjärtat brister ännu lite till. Har inte kännt mig såhär sen jag grät i Göteborg till Filip och Fredriks skönsång och då var vi inte i närheten av det här. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är så jävla bra, brutal och vacker!

2012-10-18 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0