ensamnatt och solmorgon.

Vaknade själv i morse utan världens bästa kille. Klappade lite på hans sida sängen men det var tomt. Solen letade sig in genom bambugardinen och jag gick upp och gjorde gurkmackor till frukost. Med åtta timmars sömn i bagaget och flätor runt hela huvudet har jag nu tagit mig till Södra för att snart hoppa på pendeltåget till Huddinge. Heldagsjobb på Twillan idag, kan bli nys om någon har vägarna förbi men i övrigt brukar det vara lite stiltje. Då blir det städning och läsa in sig på alla produkter typ. Är lite sugen på att bara ge mig ut i solen, veckorna som kommer lär inte bjuda så mycket på tid för utomhusvistelse. Ska bara njuta sönder nästa helg i skogen. Nu kommer snart tåget och jag ska äta lite choklad. Hoppas på att han är där när jag kommer hem sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0