ON / OFF

Det här med regelbundet har aldrig riktigt varit någon grej för mig. I morse vaknade jag upp och kände mig sugen på att träna, men inte riktigt på det stadiet där man faktiskt gör något åt det. Klickade igång filmen footloose och nej, storyn är inte grym men dansen är och så finns det en del awesome ögongodis. Fann mig i alla fall youtubandes träningspass och har nu kört igenom ett bodycombatpass och ett corepass, alltså vart går gränsen för snålhet/svenskhet när man inte köper ett gymkort utan gömmer sig i sin lägenhet? Jaja det var asnice och nu ömmar kroppen alldeles förfärligt (eftersom den ju inte alls är van vid annat än att lyfta barn och gå i uppförsbackar). Och har man tränat får man ju mer lust att vara nyttig så nu gör jag lunch (wtf klockan är fyra?), lax och wokgrönsker i GI-anda. För att få ut ännu mer av spontandansstegen mellan soffan och köket har jag på mig ett par heals, vilket också är för att träna eftersom fina fröken Jessica kommer hit ikväll och hon tycker att jag suger på att gå i klackar... Alltså det här inlägget ballar ur som vanligt men nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0