minihelgen torsdag och fredag, tack jesus för ledigheten.

Premiär för utomhusvistelse i bara kavaj, så himla värt! Och så älskar jag hur jag bara öser med färger och blandar dressat med street, typ supercool modetjej.
Finis i fönstret på Mamas och Tapas.
Vi<3
Träffade upp Julie på stan idag och vi kikade blandannat in på Bodyshop. Därifrån fick jag med mig ett bodybutter, en lysterprimer och några tester på ansiktskräm. Så himla värt!
jag vet att det ser ut som att jag har en blåtira här, men jag låtsades vara jenny humphrey igår såatteee...Det blev en del svart ögonskugga. För övrigt sitter vi i kärlekstunneln här, sju minuters vågskvalp och lerdockor, gillert.
Snyggaste jag sett!
Vad vore vi utan hissen? Sjukt pepp här i alla fall!!!11
Idag när jag promenerade hem från söder var det såhär grönt och fint. Ack våren, du gör mig kär.

Igår och idag har bestått av massa Juliahäng, sovmorgon, lyxfrulle från pojkvännen och sol på näsan. Och imorgon, tåget till Karlstad. Älskar våren som bjuder på spontanledigheter, så värt.

Kommentarer
Postat av: Julia

I LÖV YOU!

2012-05-17 @ 20:56:43
URL: http://juliamaryhedvig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0