you want me down on earth but i am up i in space

Hänger på stugan totalt avskärmad från verkligheten och med noll täckning. Har precis vant mig vid tempot att sova i min lilla gäststuga, titta på allsång på skansen, bada i Vänern och bara vara totalt ledig. Nu är vi dock inne i stan en kort sväng och allvaret pockar på och jag har tackat jag till några kurser i höst och en helt annan tillvaro en vad jag haft på minst två år. Dricker några klunkar rosmarinvatten. 
Några dagar kom i alla fall Patzie ut till Arnön, det var hundra gånger mys. Han fick göra stora pojkvänstestet och vindsurfa, som tur var fick han en våtdräkt av mami och papi i försenad födelsedagspresent! Så jäkla het tycker jag. heh
Fina mami innan fest (hon står och tjatar på mig om glass just nu, supercharmig tjej).
Mami har blivit lill-veggie och käkar risotto och grillade grönsaker. Så himla bra tycker jag och gnagar på ett revbenspjäll (epic fail). Nu blir det glass i alla fall, hoppas ni har det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad myssssigt!

2012-07-26 @ 20:12:05
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: Julia L

Hur gick pojkänstestet? fick han godkänt??

2012-07-28 @ 07:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0