skär ut mitt hjärta och kastar det på en get.

Sitter i hötorgshallens källare och äter dyr fisksoppa och lyssnar på sommar med David Helenius. Jag kom inte in på sjukgymnastprogrammet och jag och min pojkvän har bråkat. Solen går ständigt i moln och bästisen är i Karlstad. Ja, där har vi mig. Dricker en Carlsberg hof som jag nästan inte fick köpa också. Hänger läpp. Meeen, jag förde över 2000 från sparkontot så att jag ska kunna shoppa sönder mitt misslyckande. Har dock varit inne i fyra affärer och har tröttnat. Så nu kanske jag ska köpa svenska hallon (en skymf mot min egen barndom att behöva köpa) och dra ut på Djurgården, lägga mig i en park och titta på molnen. Sånt man behöver, sånt jag behöver. Vete fan om jag inte ska gå till junibacken också, bara för att jag kan. Sjukgymnast, vem vill ens jobba med att göra folk friska, se dem bli bättre ju mer de tränar, peppa gamla tanter och gubbar att bibehålla sina muskler osv. Nej omg....


Kommentarer
Postat av: Ida

du är jävligt bra ändå, vettu. just sayin. :)

2012-07-13 @ 06:31:02
URL: http://thesagvag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0