men ja e int bitter.

Vet ni att Svergiedemokraterna är Sveriges tredje största parti? Att de alltså gått om miljöpartiet. Visste ni att den näst vanligaste tortyrmetoden i Syrien är elchocker? Oftast mot könsorganet. Vet ni att de som recenserar Rihannas spelning från P&L och skriver att hon var porrig och hög är 45åriga gubbar. Jag stödjer inte knark men vafan, är det någon som gnäller på Pete Doherty när han är kalashög. Eller på tuffa hiphopkillar som drar av sig tröjan? Snälla. Vet ni att de som lider av mest sömnbesvär, stress och psykiskt ovälmående är unga mellan 20-29. Vet ni att vår föräldrageneration har fixat ett sopberg av plast som flyter runt i havet och att det har samma storlek som Texas? Vet ni att varenda jävla elefant vi (jag också) ridit på på Kolmården, tittat på på zoo eller köpt en tavla av - blivit tagen från sin mamma vid 4 års ålder och slagen sönder och samman i tre dagar tills de tappat all sin vilja och allt sitt mod. Förmodligen då alltså. Jag har sett ärren. Visste ni att nu drar jag till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Maja

Men vad hemskt!!! Det där med elefanterna alltså. :(

2012-07-20 @ 19:01:39
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: amanda

åh, bra text bra text bra text

2012-07-22 @ 15:28:18
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0