jeanshorts, solkräm, saltvatten, gräsmattor, fotbollskvällar, majskolv, longboard.

Det är verkligen sommar, idag svettades alla på twilfit sönder och jag cyklade hem i mitt linne med kjolen fladdrandes lite för nära cykelkedjan. Blir så himla pepp på sommar, på att mamma och jag ska vandra, på att patric och jag ska frukosta, på att julie och jag ska myspimpla vin och på att jag ska sola på wigrens altan.
Känns ungefär såhär.
 
Packa väska, färgkombinerna och åka på festival. Önskar så att jag åkt på peace.
bada, bada, bada. 
Åka lite bräda. Har inte blivit så mycket sånt den här sommaren än, kanske rent utav för att jag hatar att göra saker jag inte äger på. men blir lite småsugen på att faktiskt rulla ner till Ica och köpa godis, hm. Svårt när bilen finns som alternativ, även om den är noll procent somrig.
 
 
 
Aaaaagh, pizza, solnedgång, några ljumna öl och sköna vänner. Cravar en pizza som tusan nu. Blir kanske ledighetsmat för mig och mini i morgon, jag som kör nyttigt...
Sola lite på en vitkalkad stenmur i Grekland? Kan jag väl.
Ligga i svettiga lakan på morgonen och pussa på Patric, försöka få honom att må lite bättre och komma på nya äventyr vi vill göra i höst. 
Ett sommarparis vore inte heller fel. En weekend med skaldjur, sacre couer och billigt vin. Och en jävla massa croissanter, fy fan va bra. 
Ungefär precis vad sommaren är. 
Och här är jag. :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0