vad äventyr leder till..

Förut så skulle ju jag, mini och Felix åka iväg på lite äventyr. Så Felix kom hit och jag packade badkläder och Richard tog med cola och en fotboll. Nu var det dags för lite soft sommarhäng tänkte vi. Hoppade in i Felixs volvo, exakt en sån som min morfar hade minus glassfläckarna (de älskade) i taket. Vevade ner rutorna och bestämde oss för att åka till Sundby. Ett supermysigt ställe visade det sig med en liten badstrand och brygga, lite gräsområden och skog och så. Vi började spela lite fotboll och hann väl knappt passa några bollar innan Felix kastar sig på marken och skriker av smärta. Förvändas rusade jag fram och upptäckte att hans knäskål låg 90 grader fel.......öh. Sjukt läskigt de sekunderna han låg där innan han lyckades vrida tillbaka det till ursprungsläge. Efter det kände vi oss klara med utflykt och jag fick sätta mig bakom ratten och kämpa oss hem. Gick ju oväntat bra och vi (Robban) tröstade Felix med fisk- och grönsaksspett. Sen blev han hemskjutsad och så var det med det. Nu är det OS för fulla muggar och det känns faktiskt helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0