some people are so poor, all they have is money.

Ibland är jag bara alldeles superkänslig under all tuffhet. Igårmorse låg jag i sängen och grät för att Christoffer Robbin och Puh inte kommer vara vänner för alltid, att Christoffer Robbin växer upp och lämnar Puh i barndomen. Sånt gör mig så ledsen att Patric måste pussa mig jättemycket på hela huvudet och säga att Puh kommer leka med Christoffer Robbins barn och så. Kan få det att kännas lite mer stabilt då.
Idag har det varit jobb igen och det har varit helt okej. Blev dock ledsen tjej när det blev översvämning i hela jäkla Huddinge av världens mest ihållande regn. Fick cykla genom tre decimeter vatten och bli filmad och skrattad åt, men sånt bjuder jag på. Måste nog faktiskt erkänna att jag kände mig rätt tuff, smygälskar ju "katastrofer". 
Nu ska jag mysa ner mig under täcket. Ska brottas med tanken på att gå ner i köket som är dödssvart och hämta en chokladboll till och sen kolla Pochahontas eller bara sova? Kan ju rada upp både för- och nackdelar med båda alternativen så jag tycker vi gör en omröstning.
 
 
 
skooooja. godnatt fina! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0