på torsdag är det podcast igen jag har väntat heeeela veckan.

Ni MÅSTE lyssna på Filip och Fredriks podcast, ni MÅSTE. De rör mig till tårar på en jävla parkbänk i Göteborg med podcasten från Berwaldhallen där deras hundrade avsnitt spelades in. Är jag den enda som inte visste om att de kan sjunga? Åh åh åh. Och jag skrattar, frustar, fnissar vart jag än är med dem i öronen. Alltså helvete vad bra. Gå in på deras hemsida filipochfredrik.com och lyssna igenom hela jävla arkivet. Hur kan man ens gråta över sånt här, det är som tjoffhej back till nittiotalet och vara så förälskad i Aragorn att man inte har några kompisar i skolan. Same same but different eftersom jag nu bara är fylld av någon löjlig sort beundrad istället för kärlek.

Bullshit, it' exactly the same.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0