Love, Life

Imorse väckte mamma mig innan hon gick till jobbet och sa glatt att solen sken ute och att jag kunde sola och bada på sandgrund. Gud vad jag saknar det när jag inte är med henne. Hennes fantastiska förmåga att få småsaker att verka så härliga, hennes kraft att alltid hitta på något kul och att hon får mig så glad med det! Jag tror att jag nog ser mig som en sån person jag med, som alltid vill hitta på något äventyr och som förgyller vardagen. Men åh vilken lyx när någon annan också drar, är ivrig och entusiastisk!
Idag har jag i alla fall legat i solen den mesta tiden och också hunnit med en finlunch (hehe) med fina Helena. Så bra! En annan bra grej är Filip och Fredriks podcasts som braiga morbror tipsat mig om. Lyssnar igenom alla snart hundra och det är rakt igenom görgött. Håller inte med om allt men känner inte att det är meningen, skrattar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0