just as it says

att gråta inne på twilfit tills mascaran ligger på kinderna och kasta sig över killen med varorna och få ett "oj, du är verkligen gladast idag" fastän det är den totalt lögnen. Hänga upp bhar som om livet hängde på det och lägga all sin lessenhet på den där förbannat bra servicen. Tror ibland att det är de där tanterna som kommer in och vill ha sloggis allra högsta och största trosor som bär mig genom nutiden. 
 
Man har sånna här dagar, även om de suger varje gång. 
Tittar liksom på bloggen och ser bilderna från igår då jag ligger på gräsmattan i 25gradig hetta och käkar plommon. Så kan det ju inte alltid vara, även om jag önskar det. 
Men idag kom han in på twilfit i det blåa nya linnet och luktade så mycket Stöten och så mycket min pojkvän, det var så bra. Det tände liksom ett hopp om att det går ändå. Att man är så där förbannat olika, det måste väl täckas för med enormt mycket kärlek? Jag ska somna på hans bröstkorg nu i alla fall, än är han min. 

Kommentarer
Postat av: Sara

<3 jag flyttar upp lördag nästa vecka förresten. då ses vi.

2012-08-17 @ 02:29:19
URL: http://slitet.blogg.se
Postat av: Sara

och jag ska krama dig jättehårt.

2012-08-17 @ 02:29:32
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0