gōteborg!

Möttes upp vid tolvsnåret i onsdags på Göteborgs centralstation av Julia som genast tog med mig till fina stadsdelen Haga. Det är som Stockholms gamla stan om man vågar säga så, hur fint som helst i alla fall och solen sken ju på oss som värsta sommarkänslan. Vi åt lunch som finjulia bjöd på eftersom jag fyllt år. Sen vandrade jag runt någon timme och bara njöt av solen och köpte mina glassörhängen i en ursöt japansk butik. Har haft det så jävla bra, bara dragit ut det sista av sommaren men fina vänner, öl, tapas, spel, snack och sånt där fint. Nu är jag påväg hem, självklart med nya kompanjonen Ramlösa vattenmelon och Filip och Fredrik i lurarna. I Karlstad ska jag vänta ut mami och papi och sen upp till Stockholm igen!


Kommentarer
Postat av: kossi

Jullis, du är så fin i ditt nya hår!!PUSS

2012-09-02 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0